you can hear them, you can hear then banging on the tin

Hej och hallå! Jag är ledsen för den usla uppdateringen, det är tyvärr inte mycket jag kan göra åt det. Jag har jättemycket i skolan just nu, matteprov och bildanalyser och viktiga SO-redovisningar och allt möjligt. Dessutom ska jag hinna träna, umgås med mina vänner och ha lite fritid över, så det blir inte mycket tid kvar att lägga här på bloggen. Jag lovar att bättra mig så fort allt har lugnat sig i skolan! I helgen skaffade jag faktiskt instagram, och det är absolut bättre uppis där så ni kan alltid följa mig där om ni känner för det. @majamathilda heter jag där.
Imorgon är det sista dagen i skolan innan långhelgen vilket verkligen är superskönt! Imorgon tänkte jag dra mig in till stan efter skolan, känner verkligen att jag behöver lite nya sommarkläder eftersom att jag har nada för tillfället. Jag ska möta upp min pappa lite senare för att se på bio, något tips? Annars har jag tänkt ta det ganska lugnt resten av ledigheten. Hänga med lite goa människor, säkert plugga en del och sen så fyller jag år på lördag. Wohoo! Högst upp på önskelistan står en vit Iphone 4s, men vi får se hur det blir med det. Ses och hörs folks. Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dark Shadows av Tim Burton med Johnny Depp!

Eller Hugo Cabret!

2012-05-17 @ 11:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0