Atjoho

I söndags var det som sagt min konfirmation och jag hade verkligen en sjukt bra dag! Jag var på jättebra humör, umgicks med massa fina människor, åt god mat och njöt av det fiiina vädret. Det var jättefint i kyrkan och när båda min mamma, min mormor och min moster grät var det nära att jag också började grina, hehe. Har tyvärr inga bilder från dagen för tillfället med det kommer upp så snart som möjligt :)
Jag har suttit och pluggat i princip hela kvällen men jag bänkade mig nyss i soffan framför hockey-VM. Jag har känt av pollen jättemycket under dagen och att nysa och snora hela tiden samtidigt som halsen bränner och huvudet dunkar är inte direkt det roligaste. Jag ska göra allt jag kan för att orka dra mig upp ur sängen imorgon, för det är verkligen inte kul att missa något i skolan nu när det är slutspurt.
Ha det så fint allesammans. Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0