it´s not about what you´ve done, it´s about what you´re doing


My love ♥

Hej ful hoppbild!

Fotbollsturnering i måndags, behöver jag säga att vi vann? :))

Nattbilder blir ju som dem blir..

Jag har inte haft någon tid alls den senaste veckan och därför bjuds det på lite bilder från min iPhone (födelsedagspresent, åh kärlek ♥) och instagram. Att jag just blev klar med en väääldigt jobbig bildanalys är så otroligt skönt, och att det har varit sommarväder den senaste veckan gör inte det hela sämre. Jag har en del att göra den just nu men det känns inte alls lika jobbigt när jag vet att allt blir lugnt igen om bara några dagar och att det är sommarlov om ett par veckor.
Jag får inspiration av det mesta. Jag mår bra i själen. Jag kan inte annat än älska livet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0