skiter i om du är tjock, smal, fin eller ful, regeln är att vi ska ha så jävla kul



Överglad tjej i myskläder. Yeey!

Heeej! Mitt humör stiger i takt med solen och jag kan knappt sitta still längre, vill springa runt i värmen och göra allting man längtat efter att göra hela vintern. Åhh, vad bra det känns! Annars har jag fått en thing för 1D (Liam är den snyggaste, så det så!), köpt lite nytt i klädesväg, hittat en del sådär extra bra låtar, ätit väldigt mycket glass och bara levt livet helt enkelt. På tal om kläder så beställde jag hem en konfirmationsklänning för någon vecka sen och tack o lov var den helt perfekt, jag hade inte direkt hunnit hitta en ny tills på söndag. Klänningen och allt det dära får ni se först i helgen, vill ju inte visa hur jag ska se ut innan den stora dagen ;). Men ja, vi ses och hörs och allt det där. Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0