jag är inte lika ung längre, men precis lika dum


Linne Avklippt långklänning från H&M // Byxor Chicy.se // grå munkjacka Monki (inte på bild)

När jag såg Angelica Blick bära dem här byxorna för några veckor sen kunde jag inte stå emot, jag beställde hem ett par likadana så snabbt jag kunde. Och dem är helt underbara. Supersköna, sjukt härliga och bara alldeles perfekta. Kärlek!
Har hängt i kyrkan hela kvällen och haft redovisning i form av en slags talkshow, sedan hade vi knytkalas och bara myste. Nu tänkte jag ta mig en skön dusch och sedan sätta på en film, "The art of getting by" ska tydligen vara bra så det kanske blir den. Imorgon är det världens fixardag inför konfiramtionen på söndag så vi får se när vi hörs nästa gång. Kram.

Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

sjukt snygga byxor!

2012-05-05 @ 15:19:15
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0