cravings



1. Ett par vita shorts är verkligen ett av mina måsten inför sommaren. Bikbok.
2. Boyfriend-jeans att strosa omkring i närsomhelst, varsomhelst, hursomhelst. Zara.
3. Vitt linne, skönt och alldeles underbart. Vill ha! Topshop.
4. En slags kimono eller liknande är ju supersnyggt. Zara.
5. Svarta virvlande byxor som jag veeerkligen vill ha NU. One teaspoon/bubbleroom.
6. Pilotglasögon, vad mer behöver jag säga? Topshop.
7. Militärjacka till våren, lagom avslappnad och jätteskön. Only.
8. Assymterisk kjol som skulle vara superskön att springa omkring i i sommar. Zara.
9. Tajta, ljusa jeans som jag ska reva sönder. Monki.
+ Ett par svarta jeans, som jag är i stort behov av för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0