finfin



Mobilbilder.

Hallå! Dagen har spenderats tillsammans med Felicia inne i stan :). Vi åkte in för att kolla in den nya Starbucks som har öppnat på centralstationen, men kön där var galet lång så det hela slutade med att vi hamnade på McDonalds med varsin milkshake. Vi satt och pratade i en timma eller så, sen gick vi runt i affärer en stund men vi tog bussen hem ganska snart. Blusen på bilden hittade jag inne på Topshop. Den var verkligen jättefin, bilden ger den inte ett dugg rättvisa. Naturvit, transperant, lite längre därbak. Jag lät den dock hänga kvar på galgen, men jag ska åka in och testa den någon dag så kanske den följer med hem då. Om jag inte minns fel gick den för 599 kr, inne på Topshop då alltså. Snart kommer Felicia hit igen, jag vet inte riktigt vad som kommer hända men det blir iallafall mysigt. Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Underbaaaar!!



Vad kul att du börjat blogga igen :D

2012-01-30 @ 14:12:27
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0