come make me relive the wonders of that time, back when you were mine



Hej på er! Bloggningen det senaste har varit, ja, rätt usel kan man väl säga. Det går upp och ner och fram och tillbaka, men nu är jag iallafall back on track igen. Veckan som gått har varit bra och så, en helt okej vecka helt enkelt. Min inspiration har legat på botten så klädvalen har inte varit särskilt spexade, jag har mest skuttat runt i jeans och någon tröja. Jag har suttit med näsan i läxböckerna och inte orkat att tänka på så mycket annat, och då blir det lite så.

Just nu sitter jag i min säng, med värmeljus tända i hela rummet och skön musik på på spotify. Jag har inte ett enda måste ikväll så jag tänkte i princip inte lämna mitt rum, haha. Lite datoriserande, lite läsning i Hungerspelen, lite nagellacksmålande och lite sånt tänkte jag sysselsätta mig med, låter superskönt i mina öron :) Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat fint

MEN VAD ROLIGT ATT DU HAR BLOGG IGEN! Yiiie! :D

2012-01-26 @ 19:26:42
URL: http://sprallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0