now you´re mine, you´re mine again, swear you´ll never leave me


Blus - Topshop. Jeans - Cubus. Kofta - H&M. Halsband - Tara och random.

Gårdagens outfit, här ser ni också min nya frisyr. Kapade bara av topparna men det blev ändå rätt stor skillnad. Har tänkt att göra en större förändring än det här men jag var inte riktigt redo när jag satt där i frisörstolen, men det blir nog av väldigt snart. Säger dock inte hur det är, det får ni se själva :). Nu drar jag iväg till skolan, gympa första lektionen med redskapsgymnastik. Åh, skjut mig!

Kommentarer
Postat av: Nina

Gryyyyyyyymt snyggt!!



Hahaha jag suger på redskapsgymnastik! Hatar när vi har det, för jag står fortfarande och försöker lära mig en bakåtkullerbytta...

2012-01-31 @ 08:41:48
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Jätte fin frisyr :)

2012-01-31 @ 18:04:27
URL: http://emmisenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0