I'm a God damn fool, but then again so are you



Bara för att jag är så himla cool fotar jag suddiga bilder och tar kort på mig själv i spegeln.. ;)

Hallå där! Kvällen har varit lugn och skön och alldeles underbar helt enkelt. Jag älskar såna här kvällar när man bara sitter hemma med familjen, äter pizza, dricker för mycket läsk och äter godis tills man mår himla illa. Om ni undrar över bilderna förresten så är det det jag har på mig nu ikväll. Hur skönt? Tröja och munkjacka från Monki, cykelbyxorna vet jag faktiskt inte. Annars kommer jag väl sitta uppe ett tag till, men jag ska nog försöka lägga mig ganska tidigt. På tal om ingenting var jag på hälsoundersökning idag, allting såg bra ut förutom att hon sa att jag måste sova mer på nätterna. Åtta timmar räcker tydligen inte, så jag får göra mitt bästa för att gå och lägga mig tidigare.
Ja, det var nog allt jag hade att säga för ikväll. Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0