50/50





weheartit.

Gymma med systra mi, vara på stan med henne och mamma och se på bio med de två och samuel är det mesta av det jag har gjort under dagen. Mysigt! Bion vi såg hette 50/50 och handlade om en kille som fick reda på att han hade cancer. Den var verkligen jättebra, en må-bra film som var sorglig och glad och mysig och rolig och ledsam och allt på samma gång. Gå och se den om ni får chansen :).

Nu har jag suttit med läxor en stund och sitter för tillfället och ser på sportnytt, men jag tänkte alldeles snart gå upp och läsa lite innan jag går och lägger mig. Hungerspelen såklart, för jag har helt fastnat för den boken. Tack Felicia att du fick mig att börja läsa den! Kram.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, varsegod! ;)

2012-01-30 @ 16:24:29
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Åh älskar den bokserien! Längtar till biopremiären i mars!

2012-01-31 @ 18:27:17
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0