is it just a game? i don´t know



2 fina. Angelica Blick och Victoria Törnegren.

Är shoppingsugen som aldrig förr, vill klicka hem i princip allting jag ser och har lust att ta första bästa buss in till stan och strosa runt där bland alla klädaffärer. Lite väl sent nu kanske, men det kanske blir av imorgon. Har ju påsklov nu och jag har inte shoppat något på ett bra tag, så det kanske är dags att införskaffa lite nytt :).
Idag har jag varit hemma det mesta av dagen och sett alldeles för många avsnitt av Awkward och Vampire Diaries. Var och träffade Emma och Matilda i ett par timmar också nu på kvällen, vilket var väldigt mysigt. Nu är jag iallafall hemma, har just sett finalen av Top Model, surfat ett tag och blivit väääldigt godissugen. Ja, vi får se hur det går med det. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0