H&M - Fashion Against AIDS


Jag fullkomligt ääälskar H&Ms nya kollektion för Fashion Against AIDS. Dessa godbitar över är bara några av alla saker jag gärna vill köpa hem, och helst av allt vill jag ha bustiern och det ursnygga magkorta linnet. Också en bikini som inte fick vara med på bild skulle jag gärna klä mig i i sommar.

Att 25% av inkomsten på kläderna går till arbete mot AIDS är ju hur bra som helst, och att kläderna på köpet är supersnygga gör ju inte saken sämre. Jag kommer absolut köpa minst ett eller ett par plagg från kollektionen, det är ett som är säkert!

Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

åh vad snyggt!

2012-04-20 @ 18:49:17
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0