just get inspired





ph from weheartit and shopalicious.

Det har just blivit torsdag och jag vet att det egentligen är bra dags att gå och lägga mig, men jag är faktiskt inte så himla trött och även om jag är lite sugen på att låta drömmarnas värld ta över så vet jag att jag kommer fastna vid datorn en liten stund till. Menmen, jag ska gå och borsta tänderna så får vi se vad som blir av resten av natten.

Imorgon sätter jag mig i bilen till stockholm och släkten för att fira nyår, och under den tiden kommer det inte bli någon vidare uppdatering. Innan jag åker ska jag försöka hitta minneskortet till min kamera så att ni får lite goa bilder när jag kommer hem. Låter bra, right? Jag har nästan inga egentagna bilder på datorn just nu så jag känner att det är bra dags att börja fota lite, mest för att få ut all inspiration jag har i mig. Jag håller på att spricka av den och jag känner att jag kan fota vad som helst, bara jag får ut lite av den. Så, om jag hittar minneskortet blir det mycket bilder när jag kommer tillbaka, annars får ni klara er ett tag till innan det dyker upp.

Om jag inte hinner kika in här igen innan jag åker vill jag önska er alla ett GOTT NYTT ÅR! Puss&kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad gullig Ron är!! Kul att du har börjat börja blogga igen :)

2012-01-26 @ 20:41:23
URL: http://emmisenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0