about me



Jag heter Mathilda och jag är en 14årig tjej från goa, glada Göteborg. Jag har ett stort intresse för mode, och jag har min egen stil som jag håller fast vid i vått och torrt. Ni kommer få se mer av den eftersom att jag kommer lägga upp "dagens outfit" och sådant så ofta jag kan. Även en del modecollage, tips och annat kommer dyka upp titt som tätt, så du som har klickat in dig här har helt enkelt kommit till en modeblogg.

Vad har jag mer för intressen då? Just nu har jag inte tid att göra så mycket, skolan tar det mesta av min tid och mina läxor är mitt mesta sällskap. Annars älskar jag att umgås med min familj och mina vänner, titta på dåliga serier, shoppa, läsa böcker, lyssna på bra musik, träna och bara leva livet helt enkelt. Jag försöker ta vara på varje dag och jag tycker att "Carpe Diem" är det bästa ordspråket som finns.

Mer då? Ja, det finns så mycket att berätta.. Jag är glutenintolerant, jag är hopplöst förälskad i en kille vid namn Dimitri Belikov (dock finns han bara i bokserien "Vampire Academy" och det är ju lite synd, haha), mina favoritaffärer är Monki och Topshop, jag älskar att drömma mig bort vid min jordglob och fantisera om vilka platser i världen jag vill besöka, "Vampire Diaries", "How i met your mother" och "The Big Bang Theory" är mina absoluta favoritserier, den musik jag lyssnar mest på just nu är gjord av The Boxer Rebellion, Lykke Li eller Jonathan Johansson men det finns massvis med grymma låtar som är gjorda av andra artister.

Hoppas ni blev nöjda med det ni fick läsa, och om ni undrar något mer är det bara att fråga. Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0