i´m back!

Hej på er kompisar, jag är tillbaka! Yep, jag saknade bloggandet alltför mycket, att få uttrycka mig när jag vill och bara skriva av mig när jag känner för det. Därför är jag tillbaka, dock på en ny blogg. Jag kände att jag behövde en liten nystart, så jag startade upp denna och låter min andra blogg få vila.

Jag får inte riktigt fått till bloggen som jag vill ha den, bredden är inte rätt och designen är misstänkt lik min förra. Yep, jag kopierade alla kodmallar för att göra det enklare för mig själv, hehe. Någon dag ska jag försöka få till designen som jag vill ha den, men jag orkar inte för tillfället.

Men nu är jag iallafall tillbaka, och jag hoppas att iallafall några av er glada för det :) För er som inte läste min förra blogg kommer det snart upp ett inlägg om mig själv, så att ni vet vems blogg ni egentligen läser. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad roligt att du har gjort en ny blogg!:)

2012-01-27 @ 20:23:55
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0